Seså, välj en!



Här är lite gott och blandat ur mina fotofiler, en del känner ni säkert igen.

Vilken tycker ni bäst om?

Har ni någon favorit och varför i så fall? Jag är väldigt nyfiken! Vissa kanske inte tycker att någon är bra, men då behöver ni inte skriva det.. ;)

Ge en kommentar
Postat av: Stefan

Jag gillar 3 lika mycket, kan inte bestämma mig :3



den gråa näst längst ner till höger, och dom 2 till höger om den, dvs. speglingen genom solglasögonen och isbitarna(?) eller vad det är bredvid.



Varför...

isbitarna för att den har många olika "texturer" i sig och för fägerna.

solglasögonen eftersom det är en sån soft bild, lugn och avslappnad men ändå konstnärlig, plus att det är ovanligt att man sen fotografen i en bild så det är ju lite special :P

och den till höger med vattendropparna eller vad det kan vara, eftersom jag gillar effekten av hur vattnet ser ut att studsa mot den spegelblanka ytan, man ser inte reflektioner av vattnet utan bara en skugga.

2010-08-16 @ 22:35:05
Postat av: Tilda

Näst längst ner till vänster. <3

Jag är en sucker för närbilder, is gör sig nästan alltid bäst till det. Och eh... Sån himla massa fina färger. :D

2010-08-16 @ 23:26:11
Postat av: Annis

Caisas bild, tycker den är så söt! Trollunge-gullig typ! ^^

2010-08-18 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0