hemsidan, del 3



Det går verkligen framåt nu! Jag tror jag är en naturbegåvning på det här med att skapa hemsidor. I måndags kunde jag iiiiingenting och hade smått panik för att jag bara hade 5 dagar kvar på mig att göra en färdig hemsida. Nu känner jag mig lugn och till och med lite nöjd. Ganska mycket nöjd faktiskt, och stolt framför allt.

Voxar kom idag och var lite lärare åt mig, det var väldigt snällt! Så nu har jag klart länkar och bilder och sånt, så nu återstår bara att skriva in "riktig" text, kanske byta lite färger, ja, fylla upp helt enkelt! Härligt!

Ge en kommentar
Postat av: Marcus

Den ser lite kantig ut. Runda hörn + gradients + skugga hade gjort susen. Kör så det rycker!



/Marcus

2010-12-09 @ 02:54:57
URL: http://ljungblad.nu

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0