Film, film och Bio.



Om en stund ska jag iväg och jobba på bion i Skövde för första (och förmodligen sista) gången. Det ska bli spännande! Önska mig lycka till!

Bilden är ifrån Skara filmfestival i höstas.


Jag kan ju iof passa på att göra lite reklam också, nu när vi ändå prata bio! Här kommer det min mamma har skrivit som reklam för projektet, och eftersom att hon driver det antar kopierar jag hennes text, så att det blir rätt. :)

Utomhusbio den 4 aug klockan 22.00 vid Djäknescenen i Skara. En upplevelse som ni inte bör missa!!! Viken film? Är det så noga? Jo, vi visar "The School of Rock". Vilka vi? Skara Biokontrast i samarbete med Skara kommun och sponsrade av ett flertal företag i Skara. KOM gott folk, att se film under stjärnorna en augustinatt är oslagbart !




Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0