Planer börjar bli verklighet...

Idag har jag tagit ett stort steg mot livet efter studenten.
Jag har skickat in min ansökan till högskolan.
Två nästan lika blev det än så länge, så får vi se ifall jag kommer in på något.
Det är två kurser i webbdesign, den ena på halvfart i ett år och den andra på helfart ett år. Jag hade tänkt jobba samtidigt, men jag tror att jag ska klara av heltidsplugg och lite jobb, det borde gå. Helfartskursen lät nämligen bättre och roligare. Nu hoppas jag bara att betygen räcker, önska mig lycka till!

Jag håller på att skriva ihop ett snyggt och bra CV också, inte det lättaste det inte! Någon som har någon bra idé på hur man ska göra?




Hoho, bjuder på en gammal bild också där jag testade hur jag skulle passa i lugg. Kom tyvärr inte fram till något eftersom jag tvivlar på att det kommer bli som på bilden ifall jag skulle göra det. :)

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Du kan få låna min mamma, hon kan sådant där cv mojs...

Tror du skulle bli ganska söt, men ovant att se dig i lugg ^^



Jag har köpt en present till dig! =D En dålig än, men ändå en present! ^^

2010-03-23 @ 21:02:02
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0