Signering av Världens Bästa Håkan



Dessa snyggingar har jag träffat idag, Håkan Hellström och Daniel Gilbert.

3 timmar stod jag i kö för att få dessa fina exemplar. Under tiden tänkte jag allt att det är bortspilld tid, jag hade kunnat göra mycket vettigare saker under de tre timmarna. Sen, när jag väl var inne och såg Håkan sitta där, då glömde jag allt det där och var bara väldigt glad över att vara där.

Dessutom gillar jag den nya skivan, mycket. Jag får nog lyssna på den ett par gånger till för att smälta den helt, men den har en god chans att bli riktigt bra.

Ge en kommentar
Postat av: Malin

Nån som vet vart man kan köpa en sån där skjorta/tröja som Daniel har på sig? Den militärskjortan^^

2010-12-14 @ 07:41:32

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0