Söta Sally och en hektisk helg.


Vi har fått kattungar igen hos pappa! Frukansvärt söta. Verkligen! Ursäkta kvalitén, mobilkamera...


Det har varit en lång helg. Vet inte om jag ska berätta allt här, ingen lär ju orka läsa det ändå, för vem är egentligen intresserad av vad jag gör på dagarna..? ;)

Det blir en snabb sammanfattning i alla fall.

Fredag: Kulturnatta i Göteborg, jag ställde ut några bilder och de som såg dem verkade ganska glada. Det var i alla fall ingen som började skratta åt dem, riva ner dem, spotta på dem eller sa till mig vilken dålig fotograf jag är. Skönt!

Lördag: Sushikväll med kära vänner, otroligt trevligt. Sedan bar det iväg till stadt där det var proppat med folk som jag känner, kände och inte känner, så hela kvällen gick åt till att gå fram och tillbaka och hälsa på folk. Trevligt trevligt.

Söndag: Lagom trött efter gårdagen tillbringade jag söndagen med mostrar, mormor, familjen och småkusinerna. Det var inte speciellt lungt och skönt. Vi mindes och var ledsna för att det var tre år sedan morfar ramlade ned från taket och stämningen var inte på topp hela dagen direkt. Jag saknar honom fortfarande så det gör ont.

Men, idag har jag varit duktig, gjort klart en skoluppgift (jag kommer nog lägga upp den här imorgon) som var en text om vad som är etiskt och moraliskt rätt i media. Jag skrev vad jag tycker om "kändisbloggare" och det är nog lite mer intressant än vad jag gjort i helgen.

Ge en kommentar
Postat av: charlotte andersson

Gud vilken supersöt kissemiss:D

2010-10-04 @ 23:55:18
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0