97 stycken!

Alltså, ett snabbt inlägg här bara. Igår hade jag 97 unika besökare men fick inte en enda kommentar.. Jag vill inte klaga eller så, men betyder det att dessa 97 stycken tycker att det var ett tråkigt inlägg? Inte värt att bry sig om? Inte för att det är speciellt viktigt, men det skulle ju vara kul att veta vad folk tycker egentligen.. ;) (Vissa skrev på facebook, det räknas iof som kommentar, tackar!)

Förövrigt är nog ändå 97 unika besökare ganska högt upp på min besökarskala, tack för det! :)

Ge en kommentar
Postat av: AntonYmer

Nej, det betyder bara att folk har lite för bråttom. Det tar lite kraft att tänka ut något smart att skriva också. Det är klart, man kan skriva Snyggt! WoW! eller Bra! Men det är inte speciellt kreativt det heller.



Det är snabbare att klicka på "Gilla" i fejsboken. Det är troligen därför. Folk har blivit lata. Jag vet att jag är det. Jag följer ett 50-tal fotobloggar och tittar på närmare 1000 bilder varje kväll. Jag skulle aldrig ha chans att kommentera alla.



Jag tror att man som bloggare ska vara ganska glad för 97 tittare och någon enstaka kommentar.



Förr eller senare kommer det någon flamtomte och skriver elaka saker. Då är du glad om du slipper kommentarerna.



Kram!

2010-10-28 @ 08:13:49

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0