Nattbilder

Bloggen har låg prioritet i mitt liv just nu. Jag har fullt upp med att ta mig upp ur sängen på morgonen, motivera mig till att göra någonting på dagen, hänga med i skolan och göra alla jobb jag har att göra vid sidan av allting annat. Men då och då kan det ändå dyka upp något här. Speciellt idag.

Kalaspuff var här i helgen (tor-sön) och jobbade på dagarna och umgicks med mig på nätterna. Vi fotade, festade och redigerade bilderna vi fotat, en helt okej helg enligt mig! Här under ser ni ett par av de bilder vi tog. Det var han som fotade, och han är galet duktig, så går trycker ni inte på den här länken och går in på hans sida så gör ni fel!


Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0