Färglägga i photoshop

Jag tittade runt lite på worth1000 och hittade en tävling som verkade lite rolig!
Jag tänkte att jag kan ju göra ett bidrag, även om jag kanske inte vill tävla med den (eller så gör jag det.. Har inte bestämt mig än..). Det var en lagom enkel uppgift för mig som har lite annat att göra för tillfället, men ändå rolig som lite pausunderhållning i pluggandet!

Uppgiften var att färglägga ett svartvitt foto i photoshop, och här ser ni mitt resultat:


Ge en kommentar
Postat av: Louise

Wow. Slut kommentar.

2011-03-23 @ 18:36:10
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

vilken härlig blogg du har :) bra bilder och verkligen personlig stil! hihi, älskar verkligen fotobloggar. kolla gärna in min fotoblogg också :) kram!

2011-10-20 @ 20:49:01
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0