Snart...



Snart ska jag fixa ett eget företag. Snart.

Tillägg:
Johanna undrade vad det var för företag och ifall det var på riktigt. Ja, det är på riktigt, jag har tänkt registrera ett eget företag så att jag kan fortsätta med det jag gör nu, diverse grafiska eller fotografiska jobb, men faktiskt kunna ta betalt för det på riktigt! Jag vet inte varför jag drar ut så på att göra det, men alla olika begrepp och siffror skrämmer mig lite, för jag förstår inte. Därför väntar jag tills jag är med någon som kan hjälpa mig att förstå. Men snart ska det bli gjort, och då hoppas jag att ni hjälper mig sprida mitt lilla företag så jag får några jobb! :)

Ge en kommentar
Postat av: Erik

Det tycker jag! Säg till om du behöver hjälp med något!

2011-05-15 @ 16:56:22
URL: http://erikhellstrom.se
Postat av: Johanna Karlen

Skoluppgift eller faktiskt på riktigt? Nyfiken Vad för företag?

2011-05-15 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0