Stockholm och kamouflage.

Nu bor jag i Stockholm och i morgon börjar jag min 4 månaders praktik på Amnesty. Nervös men väldigt nyfiken och förväntansfull, jag ska ge allt och göra dessa månader till de allra bästa.

Jag saknar redan Göteborgs sköna tempo och välkända gator, men jag tror att jag kan lära mig att gilla Stockholm också. Egentligen gillar jag det redan nu - det är en väldigt fin stad - men jag undrar om det kommer kunna kännas hemma. Vi får se.

Jag ska försöka skriva lite mer här igen om livet på Amnesty, men risken finns att jag helt enkelt glömmer av det. I så fall finns jag ständigt på Twitter (@jinxiz) och Facebook, kom ihåg det!

Nu kommer jag i två veckor bo hos farmors syster, och i rummet jag lånar finns den här fina lampan:

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0