Försök till ny blogg

Hejdär !

Detta är ett litet experiment ifrån min sida.
Jag har en blogg innan, på en annan sida, men är nu ute efter något nytt.
Något snyggare, personligare, smidigare.

Tyvärr så är jag själv urdålig på att designa sånt här, så det behöver jag hjälp med.
Fått några som är frivilliga, så vi får se hur det ser ut här om ett tag!

Här ska jag iallafall försöka lägga upp bilder fotade av mig, illustrationer (Jag håller på att lära mig
så ni kan få se en utveckling!), tankar om livet och kanske ett och annat tips.

Den person som blivit min stora förebild är bloggerskan Nevnarien . Har du inte kollat hennes blogg innan,
så är det absolut dags att göra det :)

Ge en kommentar
Postat av: marie.

PASSA PÅ ATT VARA MED I MIN TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN, KOLLA IN DEN,! DU KAN VINNA EN PARFYM I DENNA TÄVLING JAG HÅLLER I DEN! PUSS O KRAM.

2008-12-26 @ 00:11:41
URL: http://mariearakji.blogg.se/
Postat av: Lina

Halloj, vad ska du hitta på på nyår?

kram lina

2008-12-26 @ 00:12:43
URL: http://wir.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0