Brumbrum till Skara

Idag är det onsdag. 
Sen i måndags har jag bott hos Johanna, i Mariestad. Det har varit väldans mysigt ! Kan vi absolut göra om någon gång tycker jag.
Vi är bäst på det mesta, laga mat, shoppa, plugga, jaa.. det mesta. Förutom att komma i tid till Nationella prov.. Haha, det blev lite bråttom imorse när johanna, 20 minuter innan hon börjar provet, kommer på att hon faktiskt börjar 8, inte 9. Då är vi i Mariestad och det tar en timme med buss, så hon ringer Sandra och Danne, som i rekordfart får köra oss till Skara, väldigt snällt och hon kom nog bara ca 10 minuter för sent, och jag slapp betala för bussen.. :)

Roligt har det iallafall varit, tack johanna :)

Nu sitter jag i skolan och har precis redigerat klart "modellbilderna" på Amanda, och jag är löjligt nöjd med dem. 
Någon som har en jättebra idé på hur jag kan ta mitt självporträtt på ett snyggt sätt som representerar mig nu när vi inte får vara i studion längre pga av alla brandlarm.. ?

Ge en kommentar
Postat av: Annis

Lungt att vi gör det igen! ^^

Jag hade också jätte kul! =D



Tyvärr har jag igen ide!



2009-04-01 @ 15:18:00
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0