Marsipankycklingar <3



Nu är det påsk, och det är vår! 
Vädret är ju helt grymt underbart och det är nästan jobbigt att sitta inne.

Salakompisarna åkte hem förut, så nu är det ganska tomt i huset. De var här i tre dagar (två nätter) och vi hann med en utflykt och kortare vandring vid Jättadalen, också väldigt fint i detta vackra väder.

Imorgon är det födelsedag som gäller för mig och Viktor, och Viktor tänker jag åka och fira ikväll och det kommer säkert bli jätteroligt, som vanligt med det folket. Och det är ju trots allt inte varje dag han fyller 20 och jag 18 !

Som en sista uppdatering idag, så har jag hittat min älskade diabolo! Nu är det vår på riktigt, bannemej!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0