Rubrik, helt enkelt.

Lite dåligt med aktivitet här kanske..
Förlåt, men det är mycket att göra.

Men nu är det snart valborg! Och då blir det fullt upp till 1000, ska försöka hinna med tre fester på en kväll, kan bli spännande, sen ska jag upp tidigt morgonen efter för att träna på dansen till teatern. Jippi! Tur att det är en rolig dans till en rolig låt, som jag förövrigt haft på hjärnan i en vecka nu.

Jag vill känna mej fri fri fri
det är min filosofi fi fi
kolla kolla att
jag är en reko kille


Det är grejer det !
Har även fått en gitarr/pianolektion till av Olle idag, så nu ska jag försöka träna gärnet när jag har en stund över. Tack igen! :)


Underbaraste Viken på bild <3

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0