Do what you want ‘cause a pirate is free...



I see you.....
Eller rättare sagt, Fabian see you! :P

Men nu hörrni, en liten update från juldagskvällen? Ja herregud vilken kväll det blev...
Den började hos Nathalie med en del annat trevligt folk, och det var mysigt, men de skulle gå ut i skövde senare, och jag och caisa kände inte för detta. (Hon hade inget busskort och jag ville inte köra hela natten), så vi hamnade så småningom på ett annat ställe, i Fullösa, av alla ställen. Men det var också riktigt kul, fast på ett helt annat sätt.... :P
Därifrån bar det av till Stadt i Skara, vilket var över förväntan helt klart. Ett dansgolv var grymt bra, det var massor av människor man kände och inte sett på länge, och det var skön stämning. Me like.
Sen, när det stängde, då blev det "efterfest" hos min kära Stina och vi åt fiskpinnar och frysta ärtor, partyhästen drack hela natten, barbakul däckade, sune pissade på lådvinet, vi somnade tidigt på morgonen och ja, det var helt enkelt en väldigt bra kväll. Tackar!

Imorgon (eller idag blir det, klockan är 00.43 söndag morgon) är det teaterrep hela dagen, och det kommer det vaa alla dagar fram till den 5 januari (undantag nyår), då vi har premiär. Kom dit då vet ja!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Det är huvudet som spelar spratt och övertygar allt förnuft att det inte är så! Att alla lämnar mig i slutändan för att de inte orkar med mig. Det är sår som är ganska djupa och som jag jobbar hårt med.



men tack! Det betyder att du säger så <3



Ditt öga är för övrigt läskigt att titta på!

2009-12-27 @ 17:07:42
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Mihlzén aka. sötemma

BarbaPARTY, för sjöen! Oh my, ni är sega alltså :P

2009-12-27 @ 20:12:59
Postat av: Elin

åh, du är grym på photoshop !!

hur länge har du övat? :)

2010-01-16 @ 12:38:14
URL: http://eelinppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0