Dreamhack betalade sig bra...

Hahaha, det här var roligt!
Jag fyllde i en utvärdering lite snabbt på dreamhack om telia, och titta hur bra det blev:

(Jag tror jag skrev något om att kreativ borde få större plats och att mässan borde vara med inriktad på foto/film/musik än bara spel)

Hej Annie,

Vi i juryn har enigt utsett dig och ditt insiktsrika förbättringsförslag till
vinnare av tävlingen ”Vinn en Nokia 6760”.

Vi i juryn gillade att du valt att ge förslag på hur evenemanget kan

utvecklas och breddas i en intressant riktning (musik/film/foto),

vilket skulle göra festivalen intressant och tillgänglig för nya målgrupper.

Om du sänder oss din adress och dina uppgifter så skickar vi telefonen
till dig omgående ( namn, personnummer och adress).

Vi vill återigen upplysa om att eventuell vinstskatt betalas av dig som

vinnare.

Stort tack för din medverkan såväl på festivalen som i vår utvärdering.

Med vänliga hälsningar

Fredrik Rubin

 

 

Det roliga är ju, att jag inte vill ha den x) (tror jag) så ifall någon är intresserad av att köpa den så är det bara att säga till :P

 

 


Ge en kommentar
Postat av: Sofia Vienna

köpa? neh, men jag tar den gärna!

2009-12-09 @ 22:38:14
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: wike

AMG! :P ofta du vinner en sån med? :P GE MIG XD

2009-12-09 @ 23:14:09
URL: http://c
Postat av: louise

hahaha du är knäpp och grym och jag är lite avundsjuk! men framför allt saknar jag dig!<3<3

2009-12-10 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0