Ge mig sol!



Här är bilder ifrån Grekland förrra sommaren.. Ser ni hur brun jag var...? Vet ni hur vit jag är nu...? JAG VILL TILLBAAAAAAKA!

Fast ändå. Snön just nu är rätt okej. Ca 7 minus, vindstilla och lagom mycket snö, solnegång och väldigt fint. Då är det okej. Men INTE när det blåser, regnsnöar, är slask, är svinkallt eller allmänt jobbigt. Då vill jag ha sol. På en gång.

Fast just nu är livet rätt bra ändå. Projektarbetet är inlämnat (ihopstressat i slutet och inte alls speciellt bra, men inlämnat är det i alla fall), Musikhjälpen går på tv hela tiden, Kalendern och Blossauppgiften är inlämnade, det är en riktig dag kvar i skolan innan lov, det är snart jul, jag har skrivit klart mitt personliga brev, ja, det kunde helt enkelt varit mycket värre. Fast det kunde nog varit bättre också, men det kan det ju alltid.

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0