Vinter

...och så var det äntligen lite vinter, bort med regn och slask! Fast å andra sidan är det svinkallt... Jaja, verkar som om min vinterblogg gjorde sitt jobb ;P

Var så underbart väder idag när jag åkte hem en snabbis. Jag bor ju på landet, så det är ganska små landsvägar hem till mig med skog, stugor, träd och åkrar i kanterna. När jag åkte hem var det frost på allt, dimma låg i ett lager ovanför marken, och solen höll på att gå ner och färgade allt rött och blått och underbart fint. Det kan ha varit det vackraste jag sett, och jag hade inte kameran med mig. Ångest! Åkte iof hem och hämtade den, och stresstog en del bilder, men då hade den vackaste stunden försvunnit, även om det fortfarande var väldigt fint. En del kort lär komma upp imorgon, men här kommer iaf en annan bild jag tog idag, skyndandes till teaterträning :)


Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0