Ny design ?

hejdär!
Vet ni vad jag tänkt ?
Nej, förmodligen inte.
Men jag har tänkt designa om denna blogg, för att förhoppningsvis hitta nått som känns bätttre.
Sp jag tänkte göra några olika Headers, (den som är högst upp på bloggen) och låta ER rösta på vilken jag ska välja, och sen designar jag resten av bloggen där efter.

Låter det bra ???

Lite feedback tack :)

Ge en kommentar
Postat av: Bella

Det låter greaaaaat :D

2009-02-18 @ 23:47:46
URL: http://kallamigbella.blogg.se/
Postat av: fille

men min röst borde räknas som minst tre röster - för jag tycker bäst!

2009-02-19 @ 22:08:15
Postat av: SIR

låter som en bra ide, kör på:P

2009-02-22 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0