HBT



Sådär, nu var bilderna till HBT-utställningen klara. Jag är ganska nöjd, speciellt med tjejen :)

Jag kan verkligen inte överhuvudtaget någonstans förstå hur människor kan tycka att homosexuella människor är "äckliga", eller "onormala". Hur människor kan säga att de mår illa av att se två killar hålla hand. Hur farligt kan det vara? Exakt VAD är det man är rädd för? Är man rädd för att själv vara det ? Är man rädd för att personen ska börja stöta på en? So what? Vad skulle hända då? Man säger Nej och sen är den saken ur världen. 

Det är något jag kan bli så arg på. Varför förakta människor som vågar stå för vad de tycker och göra det de känner är rätt? Det är bara fega och svaga människor som föraktar, människor som blir rädda för de som är verkligt modiga.

Sådär, nu vet ni vad jag tycker. Givetvis får Du tycka vad du vill och jag tycker inte sämre om en person för att de inte tycker som mig. Kände att det behövde nämnas så att ingen känner sig träffad :)

Ge en kommentar
Postat av: Patrik

Du är duktig :D

2009-01-30 @ 10:30:55
URL: http://-patrik-.bilddagboken.se
Postat av: fannyisaksson'

Den till vänster var absolut snyggast men alla 3 är bra! Du är duktigt du! Hållar med dig om texten! Folk kan ju tycka att jag inte har mkt att säga om det med tanke på att jag är heterosexuell men bi/gay/leb/transpersoner är fan minst lika mycket värda som alla andra! Dom som vågar stå för vad dom är borde ha cred för i vårt samhälle finns det så jävla mycket fördommar mot alla sexuella läggningar förutom hetero... usch fattar inte hur folk orkar med att tyckta att det är äckligt och konsigt osvosv. varför kan inte alla låt alla få vara sig själva i det här jävla landet? :S

2009-01-30 @ 14:55:39
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0