Dh :)

Äntligen på Dreamhack, världens största datorfestival!
Och bara för att besvara alla de som kommer undra vad jag spelar osv, jag spelar inte. Jag är här ändå, fixar bilder, träffar folk, är, och det är faktiskt väldigt mysigt :)

Just nu spelas What is love (heter den så?) i högtalarna, folk börjar bli trötta, eller så vaknar de, ingen har speciellt bra koll på klockan förutom de som snart ska iväg och delta i någon av tävlingarna som går, man vet inte ifall det är varmt eller kallt eller mörkt eller ljust ute, om man inte vågar sig ut vill säga. Härliga människor och najs stämning helt enkelt :)

Inte hunnit/orkat ta några bra bilder, men jag har ju flera dagar på mig, men här kommer två iallafall :)

Peace out!



Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0