Resumé.

Nu var det ett tag sedan igen.

Så, en snabb Update:

Idag var jag hos William, hjälpte Kaisa med photoshop, hoppas det hjälpte lite iallafall !
Jag har även fixat lightroom idag, en testversion och jag fattar inte mycket. Ska bli spännande att lära sig mer om det, tänkte börja fota i RAW också, känns som om det blir lite bättre men mycket större. Får se hur det blir.

Jag har nu jobbat två dagar med att spela klarinett på gatan, rätt soft sommarjobb måste jag säga. Ska spela två dagar nästa vecka också, innan det bär iväg till Peace and Love! Taggad som fan, kommer bli så bäst så bäst !

Tjänat mycket pengar på fotografering i veckan också. Under Dreamhack så vann jag en fototävling och fick en biljett till nästa dreamhack, i vinter, och en terrabytes extern hårddisk som jag tänker har som fotobibiotek. De ni! Dessutom fick jag pengar från att jag fotade en hund i vintras och från brudparsfotografering i fredags. Så några tusen har det allt blivit, på en vecka, inte illa det inte!

Sen har det ju varit midsommar också. Var på fest hos Anna och Fredrik som firade 20årsfest/midsommarfest. Det var kul, oftast, jag var trött och sjuk så jag var rätt borta, det blev lite segt ibland men oftast var det riktigt roligt! Sen händer det alltid saker som är mindre kul. Saker man inte alltid förstår men som får jobbiga konsekvenser. Man kan aldrig göra alla glada helt enkelt.

Säger ändå förlåt igen.

Och Dreamhack var bäst, kan jag säga en gång till, underbara ställe. Jag slår vad om att jag hade mycket roligare än alla som var där för att spela :)

Puss på er! Peace and Love!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0