57 channels and nothing on

Imorgon blir det Stockholm, till Gustav !
Kommer bli så bra så, och nu jävlar ska vi göra chokladbollar !

Idag var vi och kollade på estet-treornas slutproduktion, och den var jättebra. Så duktiga så, och speciellt cred till Erik och Ellen då, kanske lite eftersom det är er jag känner men mest för att ni båda var jäkligt duktiga !
Och Erik, clownen är ju helt underbar, du har säkert hört det många gånger men grymt bra är den x)

Nu är jag hungrig. Dessutom börjar jag få panik över min bildbrist! Knappt fotat något senaste tiden så jag har inget jag är nöjd med som jag kan lägga ut.. Men det löser sig säkert snart, behöver lite ork och inspiration bara.

Puss

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0