bra bra bra helg !






En väldigt bra helg!
Först tillbringa fredagkväll och lördag hos Gustav, myspys med massa film och kuddkrig :)
Såg tex Kenny Starfighter, och för mej som faktiskt aldrig sett något med honom förut så var den riktigt bra !
Lekte med blixtarna på våra kameror också, syns lite på bilderna kanske. Min blixt var hans blixts slav (...) så man kunde få ljuset från ett helt annat håll när han fotade med sin kamera. Jag fattade inte vad han gjorde, men det var roligt ^^

När jag kom hem efter några händelserika timmar (helt själv ;P ) på tåget, så kom jag hem, kollade mailen, och vad får jag se där? JO! Att Birgitta skrivit till mig och gratulerar mig för att ha fått stipendiet som jag jobbade så med! Stipendiet som jag skrev, helt på Engelska om vad jag angagerar mig i ideellt och vad jag tycker borde göras för kvinnors rätt i världen osv osv.. Slet som fan gjorde jag, och det lönade sig, för nu är 5000 kr mina!

Och idag, söndag, blir det bara en slappdag. Skulle åkt med Kegel till Ikea för att shoppa till agema, men han är sjuk så jag får en lugn och skön dag :)



Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0