Fotomodell sökes

Idag har jag fotat Caisa i fotostudio, det var något av det roligaste jag gjort på länge, och jag blev riktigt nöjd med resultatet :) Jag fick smak på detta och vill nu göra det massa mer, så ifall någon känner för att leka modell en stund, för att jag ska få träna och leka, så säg gärna till, för jag villvillvill fota fler människor i studion.

Och alla är snygga, och alla har något speciellt, gäller bara att hitta det :)





Min Caisa snygging :)

Ge en kommentar
Postat av: louise

hej sötnos!

grym bild!

Är i Skara en kväll nästa vecka med christoffer, på fredagen. Träffas? Kan ta en pizza eller nått? Jag och Christoffer bor ensama i mammas lägenhet över natten.



massamassamassa pussar <3<3<3<3<3<3

2009-03-06 @ 14:27:44
Postat av: SIR

jag ställer mer än gärna upp:D får hoppas att det finns tid för det.

2009-03-07 @ 11:35:22
Postat av: TukTuk

Vi borde Plåta varandra ^^ Låter som en bra deal tycker jag!

2009-03-10 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0