sjuk, dator och matte

Idag har jag varit hemma, mådde dåligt imorse, men nu mår jag bättre. Antar att det var lite sömn efter helgen som gjorde susen. Så istället för att ägna dagen åt matteplugg, som jag borde gjort eftersom jag har prov imårrn, så har jag suttit och redigerat lite bilder på finaste amanda som jag fotade i fredags till en "top-model-uppgift" vi har i skolan. Så satans roligt fortfarande. Helt galet!



Här är iallafall en del av resultaten, hoppas ni gillar det, för jag är nöjd :D


Kom på att jag kanske borde berätta lite om min helg också! Den var bäst. Martin aka. Majtan hade 20årsfest. Det var folk i alla åldrar där, dvs hela släkten och en massa vänner, så det var inte så många man kände, men dom som var där är ju så söta så :) Fast jag saknade Bella, som var sjuk. Himlans olägligt eftersom hon åker till Irland om bara någon dag, så det var sista chansen att träffa henne innan..
Men festen var i vilket fall kul, började med mingel (lite nervöst med så mycket folk), sen blev det middag (sjukt gott och bra jobbat Mattias!) och efter det lite mer festande med singstar mm (väldigt rolig upplevelse). Det hela avslutades sedan med "efterfest"/slötittande på tv och allmänt mys hos Johanna och Mattias, klockan var då ca 6 på morgonen. Så bra det kan bli!
Sen var det bara att gå upp runt 9 och äta frukost och sen åka iväg på Vikenmöte, det var mindre trevligt och jag kunde mått bättre, men de är väl bara att stå ut.
Bra Helg iallafall.
Tack <3

Kom på en sak till.
Lillebror Einar fyller 16 idag,
Grattis bror <3



Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0