Uschdag.

Nu krånglar allt igen. 

Det finns risk för mycket klagande om  ni läser detta..

 

För det första så har stipendiesaken krånglat som fan idag.

Viktiga papper som skulle varit inne igår, men jag fick idag på mig oxå,

men då strejkar skrivaren, och jag har missat att skriva med flera viktiga saker.

Jag skippade mattelektionen för att fixa detta, och jag har haft massor att göra hela dagen,

som bara gått fel. Oerhört frustrerande och stressande kan jag lova!

Dessutom har jag fått reda på att platsen där jag skulle ha min fest är upptagen då jag tänkte ha den, så jag måste byta ställe, och det är lite jobbigt.

Sen sa mamma igår att vi måste sälja Tilly. Sälja min sista del av morfar. Men jag förtjänar det, jag har inte hunnit med henne alls trots att hon bor så nära, och jag har ständigt haft dåligt samvete och tänkt på henne hela tiden, men de har inte blivit av, jag har aldrig hunnit.. 

Dum Annie

Älskade älskade Tilly.

 

Hemsk dag.


Ge en kommentar
Postat av: fannyisaksson'

Vem är Tilly? :)

2009-03-16 @ 16:52:14
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com/
Postat av: Annis

=( Det kommer nog lösa sig hoppas jag!!!

Och du förtjänar inte alls attTilly säljs. Du har massor att göra ju!

2009-03-16 @ 18:27:06
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0