Annie kan.

Nu har jag varit jätteduktig!

Jag har:

- tränat inför matte nationella på tisdag
- tränat på klarinetten inför min presentation på stipendieutdelningen
- skrivit och tränat på vad jag ska säga på presentationen
- funderat på att läsa svenskan, om jag orkar leta efter boken

Den sista punkten var väl sådär kanske.. men det ska nog lösa sig med det också. Nu ser jag fram emot Engelska nationella läs/hörförståelse på fredag.. Engelska är väl inte mitt starkaste ämne..

Usch för denna och nästa vecka. Usch Usch Usch.

Tur att lite kul saker händer ändå. Efter att jag haft barnen idag (Mina och veras 5-7åriga teaterbarn) helt själv då de var för jävliga, så gick jag och caisa till MoP 2ornas lilla konsert på Mop, det var kul tycker jag allt. Älskade Baloo och Bläckfisken <3

Jag får mina mellanringar på fredag också! *hoppar upp och ner och ser dumglad ut*


Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0