Partyhelg

Igår var det valborgsmässoafton. Det firas såklart bäst med bra vänner, och denna gång blev det i en stuga på billingen. Det fanns en sjö, och ca klockan 2-halv 3 på natten tog jag och johanna ett bad. Det var kallt, men så värt det! Desstuom var det inte så farligt som man kunde tro :)

Det blev i allafall party till ganska sent, sov rätt dåligt i några timmar och sen upp tidigt för att vara i Skara och träna på danser till teatern kl 10-12. Jag var inte allt för pigg.. Sen kommer pappa och hämtar, säger att jag ska köra hem. Okejdå, jag gör väl det då, fast jag är så trött. När jag kommer hem vill han ha hjälp med att rensa grusgången, jag muttrar lite att jag vill sova och att jag är hungrig, så det blir att jag får laga mat istället. När maten är klar och jag är mätt börjar han tjata om grusgången igen, då muttrade jag lite till och gick upp till mitt rum och sov. Det är inte lätt att vara jag ibland.. :P

Nu ska jag snart iväg igen, chillidill med Olle ikväll får det bli. Skojskoj får vi hoppas :)

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Lugnt värt det...dock har jag blivit lite små förkyld!

2009-05-02 @ 16:04:04
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0