Spänning i vardagen

Vilken spännande eftermiddag det blev!

Jag skulle till lidköping för att ta emot stipendiet, men på vägen dit blev vi påkörda av en kille som pratade i telefon när han körde in i rondellen. Han märkte inte att vi stod där så han gasade på för att hinna före en annan bil, men KABOOM, där stod vi.

Hans bil fick en djupt jack av vår dragkrok, men vi klarade oss bra, bara en tangent på synthen vi hade i bilen som gick sönder och killens nummerplåt syns på vår kofångare :P

Sen när vi kom fram så var det en väldigt massa damer med lika många hattar i alla dess former. Alla dessa hattar med damer blev väldigt glada när jag kom och skulle kramas och hälsa och gratulera. Sen fick vi champange och sen var det dags för mej och olle (som var så snäll och hjälpte mej med komp) spela en liten låt innan jag fick mina pengar och presenterade mig för alla hattarna och berättade vad jag gör och vad jag är engagerad i. Jag glömde hälften av vad jag skulle säga men det gick nog bra ändå.

Sen Blev det fotografering, stod en bra stund och hade kramp i kinderna när dom väl var nöjda, sen åkte vi äntligen hem, 5000 kronor, 2 rosor och en nackskada rikare :P

Tänk så spännande en vanlig tisdagseftermiddag kan bli!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0