Dreamhack!

Så nu är jag här, på dreamhack, och som jag längtat! Det kändes så skönt att få komma hit och bara behöva tänka på det som är här, inget annat. Jag såg fram emot alla människor jag skulle träffa, allt som skulle hända, allt jag skulle göra. Och det blev ju ungefär så, ungefär. Just nu känns det faktiskt ganska segt, men det är nog för att jag börjar bli trött. Klockan är 01.45, jag har varit uppe sen halv 8, och jag har ingen aning om vart jag ska sova! Men det löser sig nog.

Det bästa är ju människorna såklart. Träffat massa människor här som jag inte träffar mycket annars. Det är det jag sett fram emot mest, och det är det som är både bättre och sämre än jag föreställt mig.

Babbel babbel.
Jag trivs! Jag gillar det här :)

En rolig grej är att när jag berättar för folk att jag är på dreamhack blir de jätteförvånade och tror att jag är en spelnörd. När jag säger att jag inte spelar blir de istället jätteförvånade över att jag INTE är en spelnörd. Bestäm er va? ;)



Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0