Film, film, och varför inte lite mer film?

Vem kunde tro att det är på jobbet det är lugnast?

Just nu står jag vid en av bokningsdatorerna på bion, jag har ingen aning om ifall jag får det, men strunt samma. Jag är nästan själv här, folk sitter inne i salongen medans jag får stå här ute och vänta ifall det skulle komma någon som vill boka biljetter till någon annan film. Men, hur många får för sig det klockan 21.30 en måndagskväll....? Jaja, finns väl helt klart värre saker. Jag kan stå här, uppdatera distriktets hemsida, äta lite popcorn, fylla på lite dricka, jag är inte den som är den ;) Stressigare är det när det är folk här (eh, rätt uppenbart va..?) speciellt om det är mycket folk (ojoj, galet vad jag är smart idag) fast det är också kul. Jag gillar folk :) Det jag inte gillar är alla sena kvällar och allt man måste sitta hemma och göra mitt i natten som man inte hinner med annars, det är lite.. påfrestande. Men det är snart slut. För den här gången.

Jag har tagit lite bilder idag också, kommer nog upp ikväll för jag råkade lova att skicka dem till han som sköter filmfestivalen på facebook så att han kunde lägga upp lite bilder.. Jag som bara kommer vilja sova..

Äsch. Allt löser sig. Nu är det snart distrikstämma, och jag har inte läst alla motioner och proppar än.. det får bli inatt!

Bye!

Ge en kommentar
Postat av: louise

fantastiskt inlägg, sanningarna bara sprutar ur dig!

min favorit är att du gillar folk. det gör mig trygg.

älskar dig! <3

2009-11-16 @ 22:20:42
Postat av: j

2009-11-17 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0