Hjälp!

Inte klokt vad bloggen blir julig nu!

Kände dock när jag skulle fixa snön att jag är i stort behov av att lära mig förstå mer om kodning, NU! Så, hjälp mig med bra hemsidor ni kunniga datamänniskor?
Kommer en liten bild ifrån skaras gamla bibliotek också som vi hade i uppgift att fota en fotolektion. I brist på andra bilder här i skolan.

Ge en kommentar
Postat av: viz

Jag skulle börja med att kolla på följande länk:

http://iwtjanster.idg.se/webbstudio/pub/avdelning.asp?id=21



Där har du en bra intro och på svenska dessutom :)

Sen är det bara att gå vidare när du känner att du förstått vad grunderna handlar om :)

Samma sida har guider för allt ifrån xml till php :)

2009-12-01 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0