sovasovasova!

Mitt liv just nu är att skynda fram och tillbaka för att hinna med saker, och däremellan är jag på bion. Jag bor där. Jag åkte dit 9 imorse och kom hem vid 11 nu ikväll och de enda gånger jag lämnat det var när jag skulle äta snabb macklunch med dan och sedan teaterträning på två timmar en stund senare. Sen har det varit bion all day long.

Idag har jag sett "Still Walking" som var så tråkig att jag somnade på mammas axel (kan iof berott lika mycket på utmattning och sömnbrist som att filmen var tråkig, men kombinationen blev inte bra...).
Sedan såg jag "Milk", och den var å andra sidan riktigt bra! Handlade om gayrörelsens kamp mot accepterande och rättigheter runt 70-80talet (tror jag att det var).

Så, ni kanske kan förstå att det blir lite tunt med uppdateringar ett tag, och med bilder, men jag ska ta igen det någongång och visa massa bilder från studs och teater och bio och bilder med mitt nya objektiv (50mm f1/8 <3)

Men nu ska jag sova. Upp imorgon för praktik. Pigg och glad. Eller? Nah... Förmodligen inte. Sen blir det mer bio. Coco - Livet före Chanell, till exempel.

Bye!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0