Vart är jag påväg...?

Alltså hörrni.. Det är lite svårt att erkänna men jag gillar det här nördlivet! Har precis kollat på demos som var helt kodade, och inte tog någon plats alls typ, 64 kb eller vad det var, men de var ju helt galna! Och för att inte tala om musiken... Jag tror jag börjar gilla det också, och då har det gått långt!

Summan är alltså: Jag vill också kunna sånthär, jag vill förstå vad de pratar om när de pratar om.. vad de nu pratar om, och jag ska lära mig det! Nångång.. Men jag ska göra det!

Ge en kommentar
Postat av: wikebike

bara börja lära dig! :) titta när folk kodar. och börja koda själv :P

2009-11-28 @ 14:16:52
Postat av: viz

Det är bara att kasta sig in med huvudet först och börja! :)

2009-11-28 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0