F.d. Bloggkoll

Hörrni!

Nu har jag (äntligen) skaffat Bloglovin där man hur enkelt som helst kan se ifall någon blogg man följer har uppdaterat!
Gör det ni också, det är väldigt smidigt, även om man inte följer många, kanske bara en, så vet man när personen skrivit något nytt :)

Det är enkelt!
Gör såhär:
Säg nu då, att det är min blogg du vill följa (för visst vill du det? ;P ). Då skapar du först en användare, sedan skriver du "jinxiz" i rutan med "sök blogg" och då får du förmodligen upp tre alternativ. Dels är det min gamla blogg, min bilddagbok och den här bloggen. Den här är den översta tror jag. Du klickar på namnet och trycker sedan på den lilla ikonen med "följ blogg". Då får du ett medelande på denna sida varje gång jag lägger upp något.

Smart va?

Det är självklart extra skönt när man kollar flera bloggar och snabbt vill veta ifall någon av dem laddat upp något.

Toppen!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0