Herregud..

Hoppsan, blev ett nytt inlägg väldigt tätt inpå det förra.. Kanske tyder det på att jag har tråkigt?

Jaja, det jag skulle berätta var att jag efter förra inlägget kollade runt på lite för tillfället populära bloggar, och hittade "kissie's" blogg. Hon är tydligen nästan störst i Sverige när det gäller bloggande nu.

Så, förlåt mig ifall jag är elak nu, men herregud. Lilla naiva jag trodde knappt att det fanns sånna människor. (Ifall hon nu inte fejkar allt på bloggen och är en helt annan person i verkligheten) Men seriöst. En ytligare och mer bortskämd människa får man ju leta efter.

Ni kan ju kolla själva och se vad ni tycker.

Fast jag borde kanske inte uttala mig eftersom jag bara läste en liten stund på bloggen (så mycket jag orkade med), så jag vet ju inte hur hon egentligen är och en blogg är kanske ändå inte bästa stället att lära känna folk på.

Men ändå!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0