Louise <3




Min kära Louise har varit här en natt, och gissa om jag saknat henne? Louise, du är nog den människa jag litar mest på i hela världen, känn pressen ;p

Vi var på fest med Teatergänget igår, Jättekul som vanligt, underbara människor!

Och imorgon bär det av till Finlandskryssning med klassen, tillbaka på tisdag. Blir nog roligt, hoppas på att träffa TukTuk en sväng i Stockholm innan vi går på båten också. Wii :)

Det var en kort update av mitt liv, pusshej .

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Snygg bild ^^

2009-10-17 @ 19:39:18
Postat av: louise

snygg fotograf!

det samma gäller dig älskling ^^ ta det lungt på båten ;)

2009-10-17 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0