Ojojoj..

Nu har det varit väääääldigt dåligt med uppdateringar här på ett tag. Jag skyller på mitt stressiga och upptagna liv.

Helgen bestod av möten, möten och så lite Håkan.

Håkan var... bra, som vanligt, men nu har jag sett honom.. (hm.. vad blir det nu..) ca 6 gånger, och han har haft samma mellansnack på tre av dessa. Jag tycker inte det är helt okej. Vissa kanske tycker att jag klagar (hostfabianhost ;p) men jag tycker det är dålig stil faktiskt. Så svårt kan det väl inte vara att formulera om sig eller hitta på något nytt att säga ? Menmen, Håkan är ju ändå Bäst-i-världen-Håkan, det kan inte mycket ändra på!

Möten, ja det var Agemautvärdering på Viken, och på söndagskvällen Vikenmöte i Skövde. (Ser ni logiken?) Det tog ett tag detta. Agemautvärderingen tog hela lördagen och halva söndagen, och då menar jag verkligen HELA lördagen, från kl 10-11 på förmiddagen till klockan 9 på kvällen. prat, prat, prat, prat... Men det var bra och man kan hoppas att vi hjälpt till att göra framtida läger så bra som möjligt!

Förövrigt så läste jag på Fabians blogg nyss angående scoutskjorta i skolan och på arbeten, och jag kan inte annat än hålla med. Det är snyggt och gör bra reklam. På minussidan kanske då bara är att det av vissa inte uppfattas som någon bra eller "cool" sak, utan mer som ännu ett steg i "töntriktningen", men alla är inte lika och förmodligen gör det mer gott än ont. Så cred till dej Fabian, bra sagt!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0