Stockholm och kändisar

Jag är hemma från Stockholm!
Skolresa var tanken men det kändes som om jag utnyttjade varenda ledig tid till att träffa andra kompisar. Men inget dåligt med det tycker jag, jag hade roligt och det var kul att träffa alla.

Till min egen stora överraskning hade jag ingen kamera med mig dit. Det var både skönt och jobbigt, som alltid med den där kameran. Men det betyder att det inte blir någon bild idag. Tyvärr. Dessutom är jag galet trött.

Men jag kan ju nämna några spännande saker som hände i Stockholm!

1. Vi var på Sveriges Radio och fick prata med Moa från morgonpasset! Jag blev glad, de är mina idoler typ. Morgonpasset är bäst! Dessutom berättade hon om hur det går till när de sänder, att de inte har något manus alls istortett och att alla sitter i samma studio, producenter och programledare och allihop.

2. Vi var i Riksdagshuset och där träffade jag på två kändisar. Mosa Sahlin och Tomas! Tomas är väl ingen kändis för allmänheten, men jag känner honom och har var där som lärare för sin klass samtidigt som vi var där, lagom random!

Nu ska jag sova. Godnatt!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0