Vimmelfotograf igen!

I tisdags var jag vimmelfotogaf på Timoteijs releasespelning för deras skiva.
Jag tänkte att det kunde vara kul eftersom många av mina kompisar skulle vara där, och även en och annan skarakändis som kan vara kul att ha på bild.

Det blev ungefär så kul som jag tänkt mig faktiskt, och bilderna blev jag riktigt nöjd med! Tyvärr kan jag inte lägga upp dem här än, för att jag måste ge dem till nattklubben jag fotade för först, men det ska jag göra idag, så ikväll eller imorgon dyker det kanske upp lite bilder! :)




Fast en bild måste jag ju nästan ha med, eller hur? :)

Ge en kommentar
Postat av: Oscar R

Härligt! Ska bli kul att se lite mingelbilder där ifrån. =) Synd att jag drog hem så tidigt bara =( haha.

2010-04-29 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0