Sola på hållplatsen!



Idag var jag och Andrea på Myrorna och letade fåtölj till mig.
Vi var (nästan) beredda på att släpa hem en stor tung fåtölj i trä och sånt, ni vet, men vi hade väldig tur och hittade denna perfekta lilla.. sak att sitta i. Ihopfällbar och superbra att sitta i när man väntar på spårvagnen!

Strax efter att jag tog denna mobilbild bytte vi plats och jag fick sitta i stolen samtidigt som jag fick ansiktsmassage av Andrea, det ni, det händer inte varje dag kan jag lova!

En fruktansvärt rolig dag har det i alla fall varit, vet inte när jag skrattade så här mycket senast!

Ge en kommentar
Postat av: Anderiiia

DU är go! Jag hade också sjukt kul! En helt underbar dag med många härliga stunder :) Vi får snart göra om det! KRaaaam

2010-08-29 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0