Back from London, buuut....

Idag blir det ingen bild, för jag sitter hos Viz i Stockholm och mitt tåg skulle gå om tre timmar, meeeeeeeeeeeeeeeeen eftersom hela Sverige blir som galna när det blir kallt och kommer snö, så går inte mitt tåg. Undrar när jag kommer hem till den där praktiken som skulle börja i veckan... I allafall, lite roligt. Stanna i Stockholm lite extra kan jag nog klara av :)

 

London var också typ bäst och underbart. Soligt, grönt, stoooooort, fint, men långt att gå. Mina fötter, vader, benhinnor och axlar håller nog på att gå sönder... (Jag klarade förövrigt av att åka massa tunnelbana helt själv, visst är jag duktig?!?!)

 

:D


Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Haha, okej. Kan tänka mig att det var förvirrande. Ska göra något åt det när jag orkar, om jag orkar.



Kul att du hade det kul i London!

2010-02-22 @ 15:18:41
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Swift

Mycket duktigt!

Åkta spårvagnar som är under marken kan vara krångligt om man har ont i kroppen. Ne tacka vet jag spårvagnar och inkompetent västtrafik busspersonal som verkar helt inkapabla att tänka själva om inte chefen kommer ner o ger dem skriftliga order om att de får köra bussen annan väg än den som är tänkt. Ibland undrar man om vissa människor kan tänka själva överhuvetaget. I detta fall bevisligen inte.



Hoppas resan ner med Tåg fungerade iaf,



Stay frosty hot stuff!

2010-02-25 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0