Göteborg

Nu har jag hittat en lägenhet i Göteborg och jag flyttar in i Augusti! Kommer bli fruktansvärt bra! Jag ska vara inneboende hos Petra Revenue, reggisör, äger en teater, gör långfilmer och serier och allt möjligt, hon har en stor lägenhet i Majorna och jag kommer hyra två rum och toalett och jag längtar! Dessutom är Petra hur skön som helst, så jag tror inte det kommer bli några problem att deta lägenhet med henne.. :)

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

That´s so fun! ^^ Vet du om du ska läsa?

2010-02-07 @ 17:23:10
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja grattis Annie. Kommer att bli roligt när du kommer hit på heltid.

2010-02-07 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0