Grattis pappa

Bilder ifrån London kommer imorgon eller möjligtvis på torsdag.

Men idag fyller pappa år! Jag hade köpt en termosmugg till honom i London, som man kunde byta bild på, så jag gjorde den här bilden och satte in, och så fick han den. Jag tror att han blev glad, men jag fick väcka honom (klockan är 23.18 nu och jag gav honom den nyss...) för att jag inte ville vänta tills imorgon, så han var lite trött :)




Texten kommer ifrån Eldkvarns låt Ett Litet Finger, och bilden är tagen och redigerad av mig. :)

Ge en kommentar
Postat av: Marcus

Bra presentidé! Hoppas han blev glad :)

2010-02-23 @ 23:52:35
Postat av: Therese

Jättesnygg bild och kul idé! Hoppas du hade det kul i London :)!

2010-02-23 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0