Mitt snötäckta hus



Igår kom jag hem ifrån Göteborg efter en kväll/natt med vänner och semlor, gott och mysigt. Vi firade också Johan som fått ett riktigt jobb och fått väldigt många vuxenpoäng, grattis igen!

Idag, om ca en halvtimme, tar jag bilen till skövde och sedan tåget till Stockholm, för att i morgon bitti ta flyget till London! Det kommer bli spännande, för det känns som om jag inte har koll på någonting, och jag vill gärna ha koll på allting, så det känns lite jobbigt, men vi får se om jag klarar det :)

Men jag är hemma igen på måndag, får se om det blir någon update innan, annars kommer ni ha massa bilder att se fram emot när jag kommer hem... ;) Hoppas det är varmt och snöfritt där... är så himla trött på detta väder nu!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Hoppas att du får jätte kul!

2010-02-18 @ 14:59:33
Postat av: Johanna

Hoppas att du får jätte kul!

2010-02-18 @ 14:59:42
Postat av: Johan

Ja det var trevligt att du var här nere nu när vi firade med champagne och allt.

2010-02-21 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0