Borta bra men hemma bäst.

Nu är jag hemma från Irland! Känns skönt faktiskt, även om det blev ett par galna dagar där! Jag hade roligt, det var väldigt kul att träffa Bella och det var kul att Erik var med, men... Irland är inget land jag kommer flytta till. Alla fick panik när det var -2° och 1 cm snö. Bussar slutade gå, folk blev galna, de pratade inte om något annat på tv och alla taxibilar var upptagna av folk som inte kunde ta sig någonstans pga de dåliga bussarna.

Hur har ni haft det här då? -20° ?

Haha, mesar... :P

Nu är jag i alla fall galet trött och ska sova snarast möjligt. Imorgon ska jag upp tidigt för att gå till skolan. Jag är inte fruktansvärt taggad...

Btw! Jag har kommit med i Design Factoryteamet till World Scout Jamboree 2011, gaaaanska tufft va? :D

Förlåt för ett rörigt inlägg, nu ska jag sova. Bilder från resan kommer imorgon.

Puss!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Gott att ni hade det bra ^^

Tror inte det kan bli så kallt, men om det kunde det skulle de nog svälta ihjäl allihop för att de inte skulle våga sig ut och köpa ny mat!

2010-01-12 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0