Hosta och djupa tankar

-"Livet flyter på men jag skulle behöva en badring för att hålla mig över ytan"

Kom på det förut, och kom också på att det beskriver mitt liv väldigt bra just nu. Jag klarar mig, det gör jag alltid. Livet flyter på, mycket är som vanligt, ändå är inget som vanligt. Jag har mycket att göra, mer än någonsin skulle jag tro, men det är inget jag inte klarar av. Ändå behöver jag någon som kan hålla mig över ytan så att jag tillslut inte sjuker längre och längre ner. Någon som kan vara som en paus att vila i.

Shit, vad djupt det blev där...

Men, vill någon vara min badring så är det fritt fram.

Ge en kommentar
Postat av: alex

finns alltid en badring hos mig om det e något (badring=tip-ex)

2010-01-18 @ 17:01:45
URL: http://tipextrem.blogg.se/
Postat av: louise

kom upp till mig! jag har en båt och jag saknar dig <3

pusspusspuss

2010-01-18 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0