Premiär: check! Nästa: Irland!

Nu är premiären över och den gick hur bra som helst! Tack alla som kom dit och tittade, betyder jättemycket faktiskt även om jag kanske inte visade det så bra då, var lite uppe i varv så att säga... :) Men ni som inte kom, glöm inte att ni har fler chanser! 16-17 Januari, Be there!

Imorgon åker jag och Erik till Irland, till Bella! Jag tror det blir bra, även om det känns konstigt att det är imorgon.. (Samma dag som Vera fyller 18! Grattis Vera :) ) Så nu får ni nog inte höra så mycket av mig på ett par dagar, är tillbaka på måndag. Om inte flyget krachar, men det skulle ju vara dumt.

Nu åker snart Johanna också... Precis varit och sagt hejdå.. Jag kommer sakna dig! Tänk på mig i Skottland!! <3

Här kommer lite bilder från teatern:



Och här är alla underbara skådespelare. Ni är, eller VI är, bäst, helt klart. Bäst, bäst, bäst, BÄST!


Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Ni var/är bäst!



Tror jag redan har hemlängtan och jag har inte lämnat Sverige än!!



Hälsa Bella från mig!

2010-01-07 @ 01:12:44
Postat av: Mihlzén aka. sötemma

jag ser så dum ut på dendära bilden bara, men va tusan, nu ska vi inte va fåfänga ;) men seriöst, hela jag ser typ sne/hög ut. Fett najs! Ha det kickass på irland nu min vän! PUSS

2010-01-07 @ 18:18:36
Postat av: Carro

Vilken snygg blogg! :)

2010-01-10 @ 14:04:55
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0